Hoe tevreden zijn onze klanten?
Bij Prijsbewuste Uitvaart streven wij naar 100% tevreden klanten. Om dit te realiseren vragen wij regelmatig een deel van onze klanten naar hun ervaringen. Wij willen graag weten of onze klanten positief zijn over hoe ze zijn geholpen, of wij waarmaken wat wij beloven, of de informatie op onze website duidelijk is en of de door ons georganiseerde uitvaarten aansluiten bij de wensen van onze klanten.
Door deze feedback te verzamelen, kunnen wij onze dienstverlening voortdurend verbeteren en ervoor zorgen dat onze klanten tevreden blijven. Bij Prijsbewuste Uitvaart zijn wij pas tevreden wanneer onze klanten dat zijn.
Door deze feedback te verzamelen, kunnen wij onze dienstverlening voortdurend verbeteren en ervoor zorgen dat onze klanten tevreden blijven. Bij Prijsbewuste Uitvaart zijn wij pas tevreden wanneer onze klanten dat zijn.
Contact met klanten
Na contact met onze klanten, of dit nu telefonisch, via de chat, WhatsApp of social media is geweest, vragen wij vaak naar hun ervaringen met onze service. Wij willen graag weten of onze klanten goed zijn geholpen en of zij het contact als prettig hebben ervaren.
Bij Prijsbewuste Uitvaart vinden wij het belangrijk om onze klanten zo transparant mogelijk inzicht te geven in de ervaringen van andere klanten. Daarom tonen wij bijna real-time de score van de laatste 100 klantreacties op onze homepage. Deze score wordt met hoge regelmaat ververst, zodat onze klanten altijd een actueel beeld hebben van de kwaliteit van onze dienstverlening.
Bij Prijsbewuste Uitvaart vinden wij het belangrijk om onze klanten zo transparant mogelijk inzicht te geven in de ervaringen van andere klanten. Daarom tonen wij bijna real-time de score van de laatste 100 klantreacties op onze homepage. Deze score wordt met hoge regelmaat ververst, zodat onze klanten altijd een actueel beeld hebben van de kwaliteit van onze dienstverlening.
Rapportcijfers
Bent u niet zo tevreden?
Heeft u ideeën over hoe wij u in de toekomst beter kunnen helpen? Laat het ons weten!